Дарителски фонд

Децата са нашето бъдеще, но всеки родител знае, че с децата идват и проблемите.

Проблемът с образованието на децата ни не започва от кандидатстването в седми клас, нито от записването в първи клас. В София три хиляди деца и семействата им чакат за място в детска градина или ясла. Само в район Средец в началото на май месец те са били 300 и се увеличават непрекъснато. Липсата на детски заведения създава тревоги за родителите и добавя още един проблем в ежедневието им. В целия район има само четири детски градини.

Когато съм изправена пред проблем, аз съм свикнала да стигам до корена му и да намирам решение. Това искам да направя още сега.

На ул. Алея II No. 2 в кв. Яворов се намира 18 ОДЗ. То е единственото, където може да се построи ново крило и има възможност за разширяване. Мисля, че трябва да поставим началото със собствени сили.

Затова ние с предизборния ми щаб се обръщаме към българи и фирми, които милеят за децата ни и имат възможност да помогнат на тази кауза: инвестирайте в бъдещето, инвестирайте за децата на България!

Регистрацията на настоятелството и откриването на банкова сметка вече са в ход.От сърце първа ще направя дарение. Нека с това да започна работата си като кмет на район Средец.

Подкрепете ме!

Настоятелството е вече регистрирано в съда и е открита дарителска сметка! И както обявих преди време, първото дарение от половин месечна заплата направих днес аз.

Дарителската сметка за 18 -то ОДЗ е открита в Райфайзенбанк. Титуляр е “ Родителско Настоятелство при ОДЗ № 18 „Детски свят“, IBAN: BG77RZBB1064640228, BIC: RZBBBGSF

Коментари са забранени.

