Обръщение към жителите на район „Средец“, София

Приятели,

Давам си сметка, че съм изправена пред изпи­тание. Изпитание да спечеля доверието ви. Изпи­тание да ви убедя, че има смисъл да ме изберете за кмет на район „Средец“, че има смисъл „Алианс за София“ да спечели сърцата на столичани.

Аз съм човек, който вярва в силата на доброто, за­ловено у всекиго. Непоправим оптимист съм. Живея в софийския район „Средец“ от 25 години. Омъжена съм, имам 19-годишна дъщеря. Обичам да бъда сред приро­дата, но със същото удоволствие сърфирам из интернет, защото искам да съм в крак със събитията и с новостите. Обичам да чета книги, разтоварвам се с кънтри, блус, балади и автентична българска народна музика. Нямам много време за кино и филми, но предпо­читам комедиите. С много любов отглеждам цветя навсякъде около себе си. Мисля, че когато обичаш то­ва, с което се занимаваш, винаги успяваш. Затова це­ня професионализма и коректността.

Строителен инженер съм със специалност „Про­мишлено и гражданско строителство“. Професио­налният ми път мина през „Заводски строежи” – Димитровград (1978-82), МСК Казичене (1982-84) и „Техмоекспортстрои“ (1984-88; 1996-89). Днес имам собствена агенция за недвижими имоти, коя то управлявам.

Само преди 9 месеца трябваше да започна от ну­лата. Фирмата, която от години градях в съдружие, се разпадна. Колежката, на която вярвах, ме предаде. Останах с дългове, които не знаех как да изплащам, с разклатена вяра в хората, в собствените си пре­ценки, сили и способности. Сега си давам сметка, че изминалите месеци бяха най-плодотворните досега: регистрирах нова фирма, работех без почивка, спече­лих нови партньори и клиенти, срещнах хора, на които мога да разчитам. Това изпитание ме научи, че външните обстоятелства предизвикват вътрешна­та сила на човек. Силата да запазиш вярата в добро­то и в справедливостта, да продължиш напред с упо­ритост и без страх… Убедих се, че само така можеш да промениш нещата извън теб.

Кандидат съм на „Алианс за София“ (ДСБ и СДС) за кмет на район „Средец“. Кандидатирах се, защото имам знанията, уменията и волята да превърна райо­на си в едно по-добро място за всички нас. Това може да стане само с ваша помощ: призовавам ви да споделите с мен болките и очакванията си всеки ден между 16 и 18 ч. на тел. 0884-79-75-60, на имейл m.guteva@gmail.com, в блога ми на уебадрес https://mguteva.wordpress.com или в приемната ми в клуба на ДСБ – „Средец“, ул. „Иван Вазов“ 15, всеки петък от 17,30 до 19,30 ч. Защото всеки от вас има идеи, има мнение, но ако не чуем със сърцето си проблемите, няма да намерим заедно решенията им. Няма да ус­пеем да променим нашата улица, нашия квартал, на­шия град и нашия Живот. Изминалите години бяха за нас изпитание – за личното ни оцеляване, за доверие­то ни в хората, които избирахме, за способността ни да взимаме правилни решения.

Мисля, че вече преодоляхме най- трудното, справихме се с болките и разочарованията, за­щото се преборихме за убежденията си. Вярвам, че на 28 ок­томври, в деня на изборите, ще гласуваме с чисто сърце. Вяр­вам, че сме намерили силата в нас, за да променим нещата из­вън нас.

Маргарита Гутева

podpis.jpg

в-к „Гласове“, бр. 41, октомври 2007

Коментари са забранени.

